* Babam Ablam ve Kardeşim Ebru

Ben 24 yasında bı unıversıte ogrencısıyım.Ablam 26 kızkardesımde 19 yasında.annem olelı tam 12 yıl oldu.ablamla ben 2 yıldır bırlıkte sevısıyoduk. kızkardesımız ebru artık buyumustu ve ben onu da sıkmek ıstedıgımı ablama soledım.oda ozaman bende babama verırım dedı. Hem 12 yıldır kadın yuzu gormedı dedı. bende o zaman olara soleyelım ve hep bırlıkte yapalım dedım.ablam ebruya onla ılıskımızı anlattı.ebru ılk once sasırmıs. ablam baskasına vereceme kardesıme verırım daha ıyı demıs.

* Seksi Türbanlıdan Öğrendim

Merhaba değerli okurlar Otuz yaşına yaklaşmama rağmen romantizmim ve hep gerçek aşkı aramam sebebiyle hiç tecrübem olmadı. Ayrıldığım nişanlımla kısa birkaç yakınlaşmahariç kadınlar dünyası bana uzaktı. Bunun bir gün biteceğini biliyordum ama bunu bitirenin türbanlı bir kadın olacağı hiç aklıma gelmezdi. Size bu yaşanmışhikayeyi anlatmak istiyorum.Yaşadığım bazı acılar, kriz falan derken iyice bunalmış ve çareyi internette dost aramakta bulmuştum. Kadın isimlerini içeren tahmini

* Götten Vereyim Derken Kızlığım Gitti

En yakın arkadaşımın Sibel’in aklına uymuş ilk kez arkadan ilişki yaşamak istemiştim. Onun evine gittim. Biraz hoş sohbetten sonra “hazırmısın arkadaşımı çağırayımmı” diye sorunca heyecanlanıp “nasıl yani arkadaşın Orhan mı beni götümden sikecek” diyiverdim. Sibel gülerek ” Yok güzelim Orhan’ımı vermem. Kenan isminde bir arkadaşı ile gelecek. Sen onunla yatacaksın. Nerden girmiştim bu işe bilemiyorum. Hiç tanımadığım biri ile tanışacak ve orospular gibi sevişecektim.

* Kuzenimin Daracık Amcığı Sıcacıktı

merhabalar şuan için adımın bir önemi yok o yüzden direk hikayeme geçiyorum bu arada gerçekten hikayeler çok güzel devamlı takipteyim neyse hikayeye devam edeym.. sahil kentlerinden birinde oturuyorum.evimiz deniz kenarında.yazları deniz güneş ve kumsalın tadını çıkarıyorum.evimiz deniz kenarında olduğundan yazları ziyaretçilerimiz çok olur.yine böyle bir ziyaret zamanında teyzemin kızı ve dayımın kızı bize gelmişti kuzenlerimle iyi anlaştığım için birbirimizden hiçbirşeyi

* Dayımın Bakire Kızı

SLM DEĞERLİ TAKİPÇİLER, BİR KAÇ HİKAYEMİ DAHA SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM VE BU YAŞADIĞIM OLAYI DA SİZLERE YAZMAK İSTEDİM , OLAY TAMAMEN GERÇEKTİR VE BEN BİZZAT YAŞADIM , NE BİR SİTEDEN ALINTI NEDE KAFADAN SALLIYORUM EMİN OLABİLİRSİNİZ. HİKAYEME BAŞLAMADAN ÖNCE BİRAZ KENDİMİ TANITACAM BEN,M ADIM MERT 180 BOYUNDA 78 KİLO ATLETİK Bİ YAPIM VARDIR MERSİNDE OTURUYORUZ DAYIMIN KIZI VAR ADI HÜLYA 23

* Kuzenim Esra ve Arkadaşı

Merhaba Ben 22 Yaşında 1.85 Boyunda 76 Kiloda Bi Sporcuyum. Bundan 5 Sene Önce Ankarada Yaşıyor Duk Ailemin İşleri Yüzünden İstanbul Beşiktaşa taşındık. Neyse Konuya Dönelim Yazıp Yazmamak Konusun da Çok Tedirgin Oldum Acaba Tanıyan Biri Okurmu Diye Ama En Sonunda Gözümü karartıp Yazdım. Ankarada Yaşarken Sürekli Teyzemlere Gidip Gelirdim.Neyse Yaz Tatili Geldi Okullar Kapandı Falan Ben Tey zemlerde Kalıyorum Kuzenimle Geceleri Dışarı

* Kızlığımı Hilal Bozdu

merhaba değerli üyelerine merhaba demek istiyorum, bu benim ilk denemem , ilk denememde size ilk aşkımdan söz etmek istiyorum.. ismim yaprak 22 yaşında üniversite öğrencisi bir kızın , yada bir bayanım demem belki de daha doğru olur, üniversiteyi eskişehirde okuyorum , şuan dördüncü sınıftayım ve okulum gerçenten çok iyi gidiyor, yani herhangi bir sorunum yok , gerek ders olsun gerekse arkadaşlar , ortam falan , herşey dört dörtlük, makalemin başında da dediğim gibi kendim